Никога преди не е било толкова лесно да комуникираме с клиентите си, било то съществуващи или бъдещи. Чрез социалните мрежи можем много лесно да ангажираме публиката, и да изградим лоялна връзка с нея. Рекламите в социалните мрежи ни дават достъп до 95% от Интернет потребителите, а статистиките, които платформите предлагам ни помагат да опознаем публиката си, да намерим таргет групата си и следователно да можем да ангажираме тази публика повече и да я запознаваме по един доста по личен начин с нашия бизнес. Което съответно помага за развитието на нашия бизнес. Днес ще ви дадем 7 съвета как да сте успешни и да намерите връзка с клиентите си в социалните мрежи.
- Първото нещо, което всеки трябва да направи е да опознае аудиторията си. Чрез статистиките, които се предлагат в социалните мрежи, може да разберете кога е най-добре да пускате постове, кога има най-много потребители във вашата страница, чрез най-харесваните и коментирани постове може да разберете какво харесва вашата публика, от какво се интересува и да залагате на този тип комуникация. Но това не значи да не изпробвате нови неща, всеки опит е знание, а тези опити ще ви помогнат да опознаете по добре клиентите си.
- Съдържанието на постовете трябва да е добре синтезирано. Наситено с ключови думи и прикрито да води до вашата кауза, продукт или услуга. Когато постът в добре написан, синтезиран, насочен към публиката и дава полезна информация, проучванията сочат, че има много по голяма вероятност клиентите да реагират чрез харесване, коментар или дори ако е пост с линк – да кликнат, за да разберат повече.
- Колкото по интерактивен е поста толкова повече се харесва. Много е важно да използваме снимки, видео, анимирани съобщения. Когато пускате реклама не се ограничавайте, разучете всички опции, които предлага социалната мрежа. Винаги използвайте уникален дизайн!
- Създаването на викторини и анкети позволява на читателите да се забавляват . Buzzfeed е един от най-бързо развиващите онлайн издателите за последните години, с достъп до повече от 200 милиона уникални посетители на месец. Buzzfeed е наситен с най-популярното съдържание и е специализиран в списъци, викторина, и инфографика – създаване и споделяне. Този вид комуникация кара потребителите Ви да се замислят, да се ангажират с вашата информация и да се върнат отново във вашата страница.
- Всичко в Интернет се разпространява много бързо, затова е много трудно да споделиш нова информация или новина и ти да си първия, но е важно да се включваш в и новостите. Просто бъди на гребена на вълната.
- Според проучване 92% от клиентите се доверяват на онлайн препоръки, от хора които познават, тоест ако техен приятел е харесал даден продукт, те са по склонни да го закупят или пробват. За това е важно не само да се стремим към нови хора, които да добавим към аудиторията си, а да комуникираме със сегашните си клиенти и да поддържаме връзката с тях и лоялност. По този начин тези вече наши последователи е много вероятно да станат и наши лоялни клиенти.
- Пускайте постове редовно, така публиката ви ще знае кога да ги очаква и ще и напомняте за вас. Но не прекалявайте, доказано е че твърде много постове през къс интервал от време се смятат за спам от клиентите и по този начин ги губим, като лоялни клиенти.