Когато става въпрос за организиране на специално събитие, като директни продажби от точката на продажба, концерт, откриване на магазин и други специални събития, трябва да бъдете сигурни, че за да имате успех, трябва да осведомите хората за даденото събитие. Има много начини, по които можете да направите това, включително радио, телевизия, билбордове и вестници. Тези медии, в повечето случай са извън бюджета на повечето малки предприятия и фирми. Промоционалната среда, която в продължение на години съществува и е ефективна е тази от уста на уста. В действителност, промотирането/разпространението от уста на уста, е в самите основи на рекламата и тази техника се е развила през последните години благодарение на растежа на социални медийни канали. За много малки предприятия канали като Facebook и Twitter, които са безплатни и могат да се използват за насърчаване и разпространение на бизнес предложения и специални събития, въпреки че има предимства по отношение на разходите, понякога може да се окаже много трудна задача разпространението и популяризирането на събитие в този океан от информация. Поради тази причина, социални медийни канали като Facebook все по-често се разглежда като добър канал на подкрепа за насърчаване на дискусия около специални събития и оферти. Подпомага имиджа на вашата фирма/организация.
Защо листовки могат да помогнат за насърчаване на вашето специално събитие?
Докато социалните медии със сигурност имат своите предимства в подкрепа на насърчаването на събития и генериране на информираност, също така е важно да се помнят, някои от изпитаните маркетингови техники, които са били използвани в продължение на години. Една такава техника е директен маркетинг и използване на листовки за насърчаване на вашето събитие.
5 причини да се използват листовки за вашето специално събитие:
1. Достигане до аудиторията:
Flyers предоставят чудесна платформа за насърчаване на специални събития и достигане до аудиторията по много начини, включително:
- чрез поща по домовете
- чрез поставяне във вестниците
- чрез раздаване по улиците
- чрез раздаване в магазини
2. Бъдете креативни:
Ако решите да насърчите вашето специално събитие, чрез флаери, имате толкова много възможности за това как визуално да изглеждат те. Дизайнът трябва да се откроява, но също така да подчертава основното послание, независимо дали това е продажба или просто осведоменост. Повечето листовки са в размер А4 или А5 и могат да бъдат двустранни, за да имат допълнително пространство за вашето посланието.
3. Нещо осезаемо:
Друга голяма полза от използването на листовки за насърчаване на дадено събитие е неговата материална природа. Фактът, че вашите клиенти физически ще се докоснат до флаера означава, че сте на половината път към получаване на вашето послание. Много е важно изработката на флаера и от страна на печата, за да повлияе на това дали клиентите ще решат да го прочетат, за да разберет повече информация. Ето защо е важно да направите вашия флаер да се откроява, но и да осигурите основната информация да е лесно видима и четима.
4. Стимули:
А за вашите лоялни клиенти,флаера ви дава пространство да включите стимули, като например купон кодове и ваучери. Използвайте флаера като насърчителен механизъм чрез предоставяне на отстъпка за първите 20 души, които използват определен код на талона.
5. Измерими:
Купон кодове често може да се окаже чудесен начин за измерване, на това колко успешна е била вашата маркетингова кампания. Използвайте флаера като инструмент за измерване, на това да се установи колко успешно е вашето събитие и какво можете да научите за в бъдеще. Добавянето на URL и QR кодове може да ви позволи да следите колко успешна е била вашата кампания.