5 Причини, поради които трябва да рекламирате

Ефектът на рекламата Изпращането на имейли е безплатно, създаването на Facebook страницата е безплатно, Twitter-а е безплатен, публичността е безплатна, но рекламата струва пари. Рекламата е всъщност една от пазарните тактики, която идва с фактура. Трябва да платите...

Facebook “Реакции”

Как новите “Реакции” на Facebook работят и какво означава това за маркетингa? Facebook официално пусна нова функция, наречена “Реакции” на потребителите, в целия свят. Новата функция служи като продължение на бутона “Харесвам”. Сега, вместо само да може да се харесва...

Множество профили в един Instagram

Instagram вече ви позволява да превключвате между няколко профила. За потребителите на Instagram, които имат повече от един акаунт, приложението е станало много по-лесно. Instagram пусна нова функция, за да даде възможност на потребителите си да превключват между...

Дегустацията, опитайте продукта!

Какъв е смисълът на дегустациите в очите на Вашите потенциални клиенти!? В непрекъснато растящата конкуренция във всеки един бранш, всеки бранд има сложната задача да се отличи в очите на потребителите. Това, че вие им приковавате вниманието върху вашия продукт и...

7 съвета как да ангажираме публиката в социалните медии

Никога преди не е било толкова лесно да комуникираме с клиентите си, било то съществуващи или бъдещи. Чрез социалните мрежи можем много лесно да ангажираме публиката, и да изградим лоялна връзка с нея. Рекламите в социалните мрежи ни дават достъп до 95% от Интернет...

Какво е инфографика?

Инфографика или така наречената информационна графика, е графичен елемент използван от много компании. Целта им е да разкажат своята история или да покажат статистиките си по един по интересен начин. Нека разгледаме по подробно какво е инфографика. Думата...