Ефектът на рекламата Изпращането на имейли е безплатно, създаването на Facebook страницата е безплатно, Twitter-а е безплатен, публичността е безплатна, но рекламата струва пари. Рекламата е всъщност една от пазарните тактики, която идва с фактура. Трябва да платите...
Как новите “Реакции” на Facebook работят и какво означава това за маркетингa? Facebook официално пусна нова функция, наречена “Реакции” на потребителите, в целия свят. Новата функция служи като продължение на бутона “Харесвам”. Сега, вместо само да може да се харесва...
Instagram вече ви позволява да превключвате между няколко профила. За потребителите на Instagram, които имат повече от един акаунт, приложението е станало много по-лесно. Instagram пусна нова функция, за да даде възможност на потребителите си да превключват между...
Какъв е смисълът на дегустациите в очите на Вашите потенциални клиенти!? В непрекъснато растящата конкуренция във всеки един бранш, всеки бранд има сложната задача да се отличи в очите на потребителите. Това, че вие им приковавате вниманието върху вашия продукт и...
Никога преди не е било толкова лесно да комуникираме с клиентите си, било то съществуващи или бъдещи. Чрез социалните мрежи можем много лесно да ангажираме публиката, и да изградим лоялна връзка с нея. Рекламите в социалните мрежи ни дават достъп до 95% от Интернет...
Инфографика или така наречената информационна графика, е графичен елемент използван от много компании. Целта им е да разкажат своята история или да покажат статистиките си по един по интересен начин. Нека разгледаме по подробно какво е инфографика. Думата...