Ефектът на рекламата
Изпращането на имейли е безплатно, създаването на Facebook страницата е безплатно, Twitter-а е безплатен, публичността е безплатна, но рекламата струва пари. Рекламата е всъщност една от пазарните тактики, която идва с фактура. Трябва да платите за направата и публикуването на реклама, дори да не виждате никакви резултати в началото. Точно поради тази причина повечето хора странят от рекламата, не толкова заради цената, а защото не виждат резултати в началото или не знаят как да постигнат резултати. Те не разбират, че това е дългосрочна инвестиция и че резултатите ще дойдат с времето. Помислете само, че ако влагате по 100 лв за реклама, това може да увеличи продажбите Ви двойно и от тези 100 лв да изкарате 200 лв. За да получите резултати от реклама в днешно време ви трябва:
- Бъдете фокусирани върху конкретната ниша, към която се целите (познавайте клиентите си);
- Рекламата трябва да съдържа ценна информация и да приканва за действие;
- Трябва да имате силен глас и да не правите компромиси, всяка реклама е отражение на вашата фирма.
Днес ще ви разкажем, защо е важно да рекламирате:
Когато се направи ефективно реклама, тя е съществена част от развитието на Вашата фирма, защото:
- Рекламата е единственото средство, което може да се контролира – ако искате вашето съобщение да достигне до хората в деня на стартиране на нов проект или представянето на нов продукт , това е единственото средство, което можете да контролирате напълно. Да кажете това, което искате аудиторията да чуе, да таргетирате към определена ниша и да насочите хората към това, което искате.
- Рекламата Ви позволява да насочвате продажбите си и дейността си към идеалните клиенти само – когато изпращате послание, чрез рекламата по начин, по който да докосне аудиторията, която искате да таргетирате и е насочена тясно сама към тази публика, имате много по голям шанс за връзка с клиента и увеличаване на дейността.
- Рекламата създава осведоменост за съдържанието си – Силата, която управлява голяма част от изграждане на доверие в наши дни е образователното съдържание – книги, семинари и публикации в блог – рекламата е чудесен начин да получите това съдържание, и когато аудиторията намери веднъж вашето съдържание, тя ще изгради лоялност към вас и ще оцени усилието да подадете тази образователна информация.
- Рекламата увеличава достоверността на съобщението ви – Не питайте защо това е точно, но всеки път, когато стартирате реклама – хората коментират, че бизнесът трябва да върви добре. Възприемането, че можете да си позволите реклама е достатъчно , за да се продават и препродават перспективи и клиенти.
- Рекламата усилва всичко останало, което правите – Когато използвате реклама, която да създаде представа за вашето съдържание, което автоматично създава повече информираност за всичко, което правите. Журналистите намират фирми, които рекламират, хора стават фенове и споделят с приятелите си, а служителите могат да посочат добре поставени реклами като източник на гордост в място, където работят. Тоест печелите публика, увеличавате лоялността на служителите си, ставате познати за медиите и компаниите.